خبر
عامل هوش مصنوعی جدید آمازون از طرف شما در سایت‌های شخص ثالث خرید خواهد کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عامل هوش مصنوعی جدید آمازون از طرف شما در سایت‌های شخص ثالث خرید خواهد کرد
عامل هوش مصنوعی جدید آمازون از طرف شما در سایت‌های شخص ثالث خرید خواهد کرد
خبر
عامل هوش مصنوعی جدید آمازون از طرف شما در سایت‌های شخص ثالث خرید خواهد کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون آزمایش یک عامل خرید هوش مصنوعی جدید را با نام “برای من بخر” با گروهی از کاربران آغاز کرده است. این خبر در یک پست وبلاگی روز پنجشنبه اعلام شد.

اگر آمازون کالایی را که کاربران جستجو می‌کنند نفروشد، ویژگی “برای من بخر” محصولاتی را که وب‌سایت‌های دیگر می‌فروشند نمایش می‌دهد. سپس کاربران می‌توانند یکی از این محصولات را بدون خروج از برنامه خرید آمازون انتخاب و درخواست خرید کنند.

آمازون آخرین شرکتی است که از یک عامل خرید هوش مصنوعی رونمایی می‌کند و به شرکت‌هایی مانند OpenAI، گوگل و Perplexity می‌پیوندد که همگی عوامل مشابهی را به نمایش گذاشته‌اند که می‌توانند از وب‌سایت‌ها بازدید کرده و به کاربران در خرید کمک کنند. آمازون در حال حاضر پلتفرم اصلی اکثر افراد برای هر چیزی است که می‌خواهند در اینترنت خریداری کنند، اما “برای من بخر” می‌تواند به آمازون اجازه دهد تا تجارت الکترونیک بیشتری نسبت به امروز به دست آورد.

به گفته آمازون، عامل خرید هوش مصنوعی آمازون در پشت صحنه از یک وب‌سایت خارجی بازدید می‌کند، محصولی را که کاربر درخواست کرده انتخاب می‌کند و نام، آدرس حمل و نقل و جزئیات پرداخت کاربر را برای خرید آن وارد می‌کند.

آمازون می‌گوید ویژگی خرید مبتنی بر عامل جدید توسط مدل‌های هوش مصنوعی Amazon Nova و همچنین Claude متعلق به Anthropic پشتیبانی می‌شود. یکی از این مدل‌ها می‌تواند Nova Act باشد، یک عامل هوش مصنوعی که آمازون اوایل این هفته از آن رونمایی کرد و می‌تواند به طور خودکار از وب‌سایت‌ها استفاده کند.

آمازون در پست وبلاگ مذکور گفت که “برای من بخر” از رمزگذاری برای وارد کردن “ایمن” اطلاعات صورتحساب شما در سایت‌های شخص ثالث استفاده می‌کند، به طوری که آمازون نمی‌تواند ببیند شما از خارج از پلتفرم آن چه چیزی سفارش می‌دهید. این یک رویکرد منحصر به فرد در مقایسه با عوامل OpenAI و گوگل است که از انسان‌ها می‌خواهند اطلاعات کارت اعتباری را خودشان وارد کنند، و همچنین عامل هوش مصنوعی Perplexity که دارای یک کارت نقدی پیش پرداخت برای خرید است.

واگذاری اطلاعات کارت اعتباری به هوش مصنوعی، که مستعد توهم و اشتباه است، ممکن است باعث تردید جدی برخی کاربران شود. تجربه TechCrunch نشان می‌دهد که عوامل خرید هوش مصنوعی اغلب زمان زیادی را برای پردازش درخواست‌ها صرف می‌کنند و اغلب در جایی از مسیر گیر می‌کنند.

آمازون اساساً از کاربران می‌خواهد اعتماد کنند که عامل آن به طور تصادفی به جای ۱۰ جفت جوراب، ۱۰۰۰ جفت جوراب خریداری نمی‌کند، به عنوان مثال. همچنین از آن‌ها می‌خواهد که کنترل کمتری بر تجربه خرید را بپذیرند. اگر مشتری نیاز به بازگرداندن یا تعویض سفارش داشته باشد، “برای من بخر” آن‌ها را به فروشگاه دیجیتالی که عامل هوش مصنوعی از آن خرید کرده است، هدایت می‌کند.

منبع: تک‌کرانچ

اشتراک گذاری:

آخرین مقالات پیشنهادی

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیتانید تو مراحل مختلف تحلیل داده می‌تونه به شما کمک کنه:
  1. امکان‌سنجی خواسته‌ها و تطبیق نیازمندی‌ها
  2. استخراج و تمیز کردن دادگان
  3. طراحی مدل‌های مناسب
  4. آموزش مدل براساس داده‌های به‌دست آمده
  5. استقرار مدل

آخرین اخبار

اخبار مشابه

روش جدید قابلیت اطمینان گزارش‌های تشخیصی رادیولوژیست‌ها را ارزیابی و بهبود می‌بخشد
به دلیل ابهام ذاتی در تصاویر پزشکی مانند اشعه ایکس، رادیولوژیست‌ها اغلب هنگام توصیف وجود یک آسیب‌شناسی خاص، مانند ذات‌الریه، از کلماتی مانند "ممکن ..
فناوری Web3 به ایجاد اطمینان و اعتماد در هوش مصنوعی کمک می‌کند
وعده هوش مصنوعی این است که زندگی همه ما را آسان‌تر خواهد کرد. و با این سهولت بزرگ، پتانسیل سود جدی نیز به همراه می‌آید. سازمان ملل متحد تخمین ...
نینا شیک(نویسنده): تأثیر هوش مصنوعی مولد بر تجارت، سیاست و جامعه
نینا شیک، سخنران و کارشناس برجسته در زمینه هوش مصنوعی مولد است که به دلیل کار پیشگامانه‌اش در تقاطع فناوری، جامعه و ژئوپلیتیک مشهور است...