خبر
تب خرید گوگل اکنون دارای یک ابزار جدید هوش مصنوعی است که ایده مد شما را دریافت کرده و لباس‌های مشابه را پیشنهاد می‌دهد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تب خرید گوگل اکنون دارای یک ابزار جدید هوش مصنوعی است که ایده مد شما را دریافت کرده و لباس‌های مشابه را پیشنهاد می‌دهد
تب خرید گوگل اکنون دارای یک ابزار جدید هوش مصنوعی است که ایده مد شما را دریافت کرده و لباس‌های مشابه را پیشنهاد می‌دهد
خبر
تب خرید گوگل اکنون دارای یک ابزار جدید هوش مصنوعی است که ایده مد شما را دریافت کرده و لباس‌های مشابه را پیشنهاد می‌دهد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز چهارشنبه، گوگل از راه‌اندازی یک قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای تب خرید خود خبر داد که به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از کلمات خودشان، اقلام لباسی را که در ذهن دارند پیدا کنند. این شرکت همچنین در حال گسترش ابزارهای زیبایی مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) و قابلیت‌های امتحان مجازی است.

این قابلیت جدید که «تطابق بصری» نام دارد، اکنون در تجربه جستجو روی موبایل برای کاربران در ایالات متحده در دسترس است. این ابزار به خریداران اجازه می‌دهد لباسی را که تصور می‌کنند توصیف کنند، سپس هوش مصنوعی بر اساس توضیحات ارائه‌شده پیشنهادهایی ارائه می‌دهد و بهترین گزینه‌های موجود برای خرید را نمایش می‌دهد.

برای استفاده از این قابلیت، کافی است ایده خود را در نوار جستجو تایپ کنید و به گزینه «پیدا نمی‌کنید؟ بسازید» بروید یا در تب خرید، از پنل سمت چپ گزینه «ساخت و خرید» را انتخاب کنید.

تطابق بصری از سال ۲۰۲۳ به‌صورت یک ویژگی آزمایشی در آزمایشگاه‌ها (Labs) برای تست‌کنندگان در دسترس بوده است.

پیشنهاد مد
منبع تصویر: گوگل

علاوه بر این اعلامیه، گوگل خبر داد که امکان استفاده همزمان از قابلیت زیبایی مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) با چندین محصول آرایشی را راه‌اندازی می‌کند. این هفته، کاربران در ایالات متحده می‌توانند به‌صورت مجازی رژلب‌ها، ریمل‌ها، سایه‌های چشم و خط چشم‌هایی از برندهای مختلف مانند E.L.F، Fenty، Glossier و غیره را امتحان کرده و خریداری کنند.

برای استفاده از قابلیت زیبایی AR، کاربران موبایل می‌توانند عباراتی مانند «آرایش ملایم و جذاب» — که یک سبک آرایشی پرطرفدار است — را جستجو کنند، سپس گزینه‌های «مشاهده ظاهر روی خودتان» و «امتحان کنید» را انتخاب کنند تا به‌صورت مجازی سایه‌های چشم خنثی، گونه‌های گلگون، برق لب و غیره را روی خود ببینند.

گوگل همچنین تجربه امتحان مجازی خود را که در سال ۲۰۲۳ معرفی شده بود و به مشتریان امکان می‌داد ببینند لباس‌ها روی مدل‌های مختلف چگونه به نظر می‌رسند، گسترش می‌دهد. اکنون خریداران می‌توانند شلوارها و دامن‌ها را از صدها برند روی مدل‌های واقعی در اندازه‌های XXS تا XXL مشاهده کنند.

واقعیت افزوده لباس
منبع تصویر: گوگل

از زمان معرفی هوش مصنوعی مولد به جستجو در سال ۲۰۲۳، گوگل به‌طور مداوم تب خرید خود را با این فناوری بهبود داده است.

برای مثال، سال گذشته، این تب شامل یک خلاصه تولیدشده توسط هوش مصنوعی در صفحه نتایج جستجو بود که اطلاعات کلیدی را در اختیار کاربران قرار می‌داد وقتی به دنبال محصولات بودند. به عنوان نمونه، هنگام جستجوی یک کاپشن زمستانی، گوگل نکات ضروری را که کاربران باید پیش از خرید برای فصل سرما در نظر بگیرند، ارائه می‌دهد.

منبع: تک‌کرانچ

اشتراک گذاری:

آخرین مقالات پیشنهادی

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیتانید تو مراحل مختلف تحلیل داده می‌تونه به شما کمک کنه:
  1. امکان‌سنجی خواسته‌ها و تطبیق نیازمندی‌ها
  2. استخراج و تمیز کردن دادگان
  3. طراحی مدل‌های مناسب
  4. آموزش مدل براساس داده‌های به‌دست آمده
  5. استقرار مدل

آخرین اخبار

اخبار مشابه

روش جدید قابلیت اطمینان گزارش‌های تشخیصی رادیولوژیست‌ها را ارزیابی و بهبود می‌بخشد
به دلیل ابهام ذاتی در تصاویر پزشکی مانند اشعه ایکس، رادیولوژیست‌ها اغلب هنگام توصیف وجود یک آسیب‌شناسی خاص، مانند ذات‌الریه، از کلماتی مانند "ممکن ..
فناوری Web3 به ایجاد اطمینان و اعتماد در هوش مصنوعی کمک می‌کند
وعده هوش مصنوعی این است که زندگی همه ما را آسان‌تر خواهد کرد. و با این سهولت بزرگ، پتانسیل سود جدی نیز به همراه می‌آید. سازمان ملل متحد تخمین ...
نینا شیک(نویسنده): تأثیر هوش مصنوعی مولد بر تجارت، سیاست و جامعه
نینا شیک، سخنران و کارشناس برجسته در زمینه هوش مصنوعی مولد است که به دلیل کار پیشگامانه‌اش در تقاطع فناوری، جامعه و ژئوپلیتیک مشهور است...