خبر
اسنپ‌چت لنزهای هوش مصنوعی حمایت‌شده برای برندها را عرضه می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اسنپ‌چت لنزهای هوش مصنوعی حمایت‌شده برای برندها را عرضه می‌کند
اسنپ‌چت لنزهای هوش مصنوعی حمایت‌شده برای برندها را عرضه می‌کند
خبر
اسنپ‌چت لنزهای هوش مصنوعی حمایت‌شده برای برندها را عرضه می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسنپ‌چت لنزهای هوش مصنوعی حمایت‌شده را معرفی می‌کند، یک فرمت تبلیغاتی جدید که به برندها اجازه می‌دهد به روشی فراگیر با مصرف‌کنندگان تعامل داشته باشند. در حالی که اسنپ‌چت سال‌هاست این فرصت را برای برندها فراهم کرده است تا برای لنزهای حمایت‌شده در این پلتفرم هزینه کنند، اکنون آن‌ها می‌توانند از تجربیات تولید شده توسط هوش مصنوعی که توسط فناوری هوش مصنوعی مولد اختصاصی اسنپ قدرت می‌گیرد، بهره ببرند.

این لنزهای تعاملی به برندها این امکان را می‌دهند تا در مقایسه با تبلیغات سنتی، به روشی سرگرم‌کننده‌تر و تعاملی‌تر به کاربران دسترسی پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، زیرا به کاربران اجازه می‌دهند سلفی بگیرند تا خود را در صحنه‌های مختلف تولید شده توسط هوش مصنوعی ببینند.

اسنپ در ایمیلی به تک‌کرانچ گفت، وقتی کاربران برای یک لنز هوش مصنوعی سلفی می‌گیرند، اسنپ چهره آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا آن‌ها را در یک صحنه تولید شده توسط هوش مصنوعی ادغام کند. لنز هوش مصنوعی از یک دستور و ژست از پیش تعیین شده برای ایجاد تغییرات فراگیر استفاده می‌کند و تا ۱۰ تجربه مختلف را در یک لنز ارائه می‌دهد.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: “لنزهای هوش مصنوعی حمایت‌شده، اجرای خلاقانه با کیفیت بالا را سریع و کارآمد می‌کنند. لنزهای هوش مصنوعی حمایت‌شده نیاز به طراحی سه‌بعدی و جلوه‌های بصری را از بین می‌برند و آن‌ها را با الگوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌کنند که می‌توانند به کاهش زمان تولید کمک کنند.”

برندهایی که قبلاً از این فرمت تبلیغاتی جدید استفاده کرده‌اند شامل Tinder و Uber هستند. تبلیغ Tinder به کاربران اجازه می‌داد یک تصویر شخصی‌سازی شده از خود با عنوان “حال و هوای قرار ملاقات من در سال ۲۰۲۵” تولید کنند، و Uber نیز همین کار را برای کاربران فراهم کرد، اما با حال و هوای شکرگزاری.

اسنپ دریافت که کاربران در مقایسه با لنزهای استاندارد، زمان بیشتری را صرف تعامل با لنزهای هوش مصنوعی حمایت‌شده می‌کنند، زیرا هم Uber و هم Tinder در هنگام استفاده از این فرمت خلاقانه هوش مصنوعی جدید، زمان‌های پخش بالاتری از میانگین را تجربه کردند.

این عرضه، آخرین روشی است که اسنپ از طریق آن به بررسی هوش مصنوعی مولد و ادغام این فناوری در پلتفرم خود می‌پردازد. ماه گذشته، این شرکت اولین لنزهای هوش مصنوعی مولد ویدیویی خود را معرفی کرد. در فوریه، اسنپ از یک مدل تحقیقاتی هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر برای دستگاه‌های تلفن همراه رونمایی کرد که برخی از ویژگی‌های اسنپ‌چت را در ماه‌های آینده تقویت خواهد کرد.

منبع: تک‌کرانچ

اشتراک گذاری:

آخرین مقالات پیشنهادی

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیتانید تو مراحل مختلف تحلیل داده می‌تونه به شما کمک کنه:
  1. امکان‌سنجی خواسته‌ها و تطبیق نیازمندی‌ها
  2. استخراج و تمیز کردن دادگان
  3. طراحی مدل‌های مناسب
  4. آموزش مدل براساس داده‌های به‌دست آمده
  5. استقرار مدل

آخرین اخبار

اخبار مشابه

روش جدید قابلیت اطمینان گزارش‌های تشخیصی رادیولوژیست‌ها را ارزیابی و بهبود می‌بخشد
به دلیل ابهام ذاتی در تصاویر پزشکی مانند اشعه ایکس، رادیولوژیست‌ها اغلب هنگام توصیف وجود یک آسیب‌شناسی خاص، مانند ذات‌الریه، از کلماتی مانند "ممکن ..
فناوری Web3 به ایجاد اطمینان و اعتماد در هوش مصنوعی کمک می‌کند
وعده هوش مصنوعی این است که زندگی همه ما را آسان‌تر خواهد کرد. و با این سهولت بزرگ، پتانسیل سود جدی نیز به همراه می‌آید. سازمان ملل متحد تخمین ...
نینا شیک(نویسنده): تأثیر هوش مصنوعی مولد بر تجارت، سیاست و جامعه
نینا شیک، سخنران و کارشناس برجسته در زمینه هوش مصنوعی مولد است که به دلیل کار پیشگامانه‌اش در تقاطع فناوری، جامعه و ژئوپلیتیک مشهور است...